L'UAMU DE PISU UAMU DE CORA PARA FHU MISU NTRE NU MOTORA
SEMPA CHI GIRA SIRA E MATINA SI AVA CHI DIRA ARRIVA PRIMA
SAPA MU PARRA ESTA STRUITU E NO TI SGARRA MANCU NU MBITO
LU FHACIA A POSTA MU VI VIDITI CUAMU VI CONZA VUI VI MENTITI
MO LI PIGGHIAU NA MALATIA SI NDADDUNAI CA CAPISCIA
ALLORA LITICA SI MENTA A PARRARA E LA POLITICA VO PEMMU MPARA
ESTA MPORMATU DE LU COMUNA FHA L'ARRABIATU SI PARRI TUNA
CUOMU CA GIRA AVA RAGIUNA SAPA MOVIRA LU MANIGGHIUNA
E NNAMMURATU DE LU GOVERNU ESTA AGGARBATU FHACIA LU BELLU
NDAVA PE TUTTI AZA LA VUCIA JETTA STRAMBUATTI PARA NU DUCIA
A MIANZU MUNDU AVA PROMISU NON E NU CUNNU! ANZI E' DE PISU
Ogni riferimento a fatti e persone è puramente casuale. Salvatore Valentino 18/11/2009
18 nov 2009, 18:43
falco
Re: L'UAMU DE PISU
Penzava ca de pisu (....pe' panza e prisenza) era sulu io.... ma 'ntra stu paisieddu sventuaratu de gianti chi si fhannu chiamara "DON" e chi si cridanu na "COSA RANDA".....'ndava tanti! .....Prima ca mu aparanu la gargia avissa mu controllanu si lu fhiatu li fheta!
_________________ Sono fiero di vivere in un paese dove il Presidente del Consiglio può essere processato (Ehud Olmert- ex I° Ministro Israeliano... che si è fatto processare)
4 dic 2009, 10:01
diesel
falco ma è veru ca a ciriharcu i don su i priaviti e atri gianti speciial
_________________ i'm the new diesel [spoiler=]hai mu muari[/spoiler]
6 dic 2009, 0:47
falco
diesel ha scritto:
falco ma è veru ca a ciriharcu i don su i priaviti e atri gianti speciial
A Cirifharcu "DON" si fhannu chiamara puru i QUAQQUARAQQUA' povari e sciantini abituati, pe l'apparenza, mu fhannu li sprizzi nobili puru quandu su chini de peducchi e moranu de fhama 'Ntra l'atri paisi li "Don" su gianti de sostanza (puru de sordi), de puzzu e "d'onorata società" Li Prieviti io no li chiamai mai Don......pecchi no mi fhazzu pigghiara pe cunnu e no li dissi mai gnorsì (Don deriva dal latino "Dominus" che significa Signore, Padrone)
_________________ Sono fiero di vivere in un paese dove il Presidente del Consiglio può essere processato (Ehud Olmert- ex I° Ministro Israeliano... che si è fatto processare)